En fin helg

DATUM 2012-06-25 - TID 02:19:31


I


Min helg har varit jättebra! Fint väder och allt vad man bara kan önska sig en midsommar-helg! 
I fredags så for jag till Tvärålund, träffade massa fina personer från skolan och de som gått ut, himla kul!
I lördags så solade jag och hade filmkväll med mamma, fantastiskt härlig dag!
I söndags så firade vi min födelsedag lite tidigare för att jag inte kommer vara hemma när jag fyller år, åt god mat och träffade Emilia som jag inte gjort på länge, så sjukt trevligt!
Idag så ska jag iväg till Umeå och spendera mån-tors tillsammans med en underbar människa, och sen på fredag så smäller det! Då äntligen, äntligen(!) så fyller jag 18 år. Och då ska jag även få träffa min älskade Linda, jag saknar henne så! 

Livet. ♡

Sen tycker jag att alla kan följa mig på Instagram! Ravenite @ instagram, följföljfölj! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin