Jump in the line

DATUM 2012-06-11 - TID 18:39:57



Nu har även jag fått sommarlov och imorgon springer studenterna ut! Kan inte fatta att det bara är ett år kvar tills min egen student..! Det kommer bara svischa till så är det vår tur!

Idag har jag fått sommarlov, fått se Simons nya lägenhet, varit på stan med Linda, varit hundvakt åkt Lindas hund Elof, dansat runt i lägenheten, lyssnat på musik och bytt kläder säkert 40 gånger bara för att jag är så taggad på allt. 

SOMMARLOOEEEV. Om arton dagar fyller jag arton, om femtio dagar börjar jag jobba. Och däremellan ska jag hinna med att leva livet fullt ut, och bocka av min "summer 2012 to-do-list"! 

I helgen har jag varit i Lycksele och träffat gamla polare, haft den jävligaste träningsvärken jag någonsin haft, firat Cecilias student, ätit massvis med tårta, kört bil, bärt en hylla och efter allt det har jag legat och mått gott i soffan hemma hos pappa. 

Just nu så nöter jag Pitbulls Shake Senora, den är så jävla bra! Jag borde diska bort allt och rensa kylen inför sommaren, men jag har mycket bättre för mig (dansa och sjunga...). Senare ska jag till Linda och Simon och se på EM, mot min vilja. Nä men det ska bli askul att vara med dem, men att se EM är någonting jag inte kunde bry mig mindre om... (a)

Annars så älskar jag livet just nu, så atteh.. VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin