Midsommarafton

DATUM 2012-06-23 - TID 13:40:29



Lite bilder sen igår, vilken jävla midsommar säger jag bara! Började lugnt, sen ökade vi tempot och tillslut var alla på glatt humör! ;D Sen vet jag inte riktigt vad som hände, jag däckade näästan men jag klara mig och snabbt var jag uppe på bena igen! ;)
Senare så kom det, tydligen oinbjudna, gäster och jag tyckte det bara var kul med fler personer som man kände som kom men då blev det nåt jävla liv, dom blev utkastade och sen så började alla gorma om att en öl var borta och nån ville ha ett brännbollsträ för att slå ner nån. Haha spårade lite där på slutet. Men men, det var kul i alla fall. :) Ringde mamma som kom och hämtade mig, så skjutsade vi hem Markus och sen bar det av hem till Lycksele igen och var hemma igen klockan tre. :) Då hade jag nyktrat till så då gjorde jag lite fika och sen gick jag och la mig. :) Vaknade halv tolv idag och det var så skönt att vakna upp hemma i min egen säng utan att vara bakis! Så. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin