Soon

DATUM 2012-06-12 - TID 20:41:56



Efter att jag och Linda hade varit och kollat på studenterna som sprang ut, så for vi hem till henne och började planera lite inför min födelsedag. Vi kom fram till (om jag inte missförstod nånting nu, Linda..) att vi skulle bjuda in några vänner hem till mig då jag fyller år, och ha lite aktiviteter och lite håll igång! ;) 
Vi har skrivit vilka som ska bli bjudna och en hemsk frågesport(...) i ett block, så atteh.. :D Om de flesta som jag tänkt bjuda kan komma så kommer det nog bli superkul! :D 

Fredag, den 29e, fyller jag ju år och det var nog då vi hade tänkt ha det också, men har redan fått höra av 3 pers att de inte kan komma då, så jag kanske får ta och byta datum, känns lättast, vill ju att alla ska kunna komma. :D om dom vill förstås.. ;D

Ville bara skriva det för jag vet att det är några av er som läser min blogg som jag kommer bjuda, så ni är förberedda! Mohahah! ;)

Kommentarer
Postat av: VASSES ♥ - En blogg fri från tråkigheter,drama och skitsnack!

Hoppas ni får det kul för det lät kul :D Och grattis i förskott ! :D

2012-06-12 @ 21:17:07
URL: http://vasses.webblogg.se/
Postat av: VASSES ♥ - En blogg fri från tråkigheter,drama och skitsnack!

SV: Jasså :D Nu vart jag super mega glad ju !! :D Vad kul !! ÅH Taggar !!!! Tack så mycket Kajsa :D

2012-06-12 @ 22:51:11
URL: http://vasses.webblogg.se/
Postat av: elina

hoppas jag är bjuden ;)

2012-06-12 @ 23:05:52
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin