Hejsan hoppsan lillebror

DATUM 2012-03-26 - TID 19:47:16



Har inte bloggat på.. ett tag. Har som ingen lust att blogga heller, för det händer som inget intressant i mitt liv! c:

Kan ju uppdatera er på vad som har hänt sen jag bloggade sist;
- Klarade historiaprovet.
- Jag, Elinor och Markus vann frågesporten på naturkunskapen och fick 100kr att handla i cafeterian för.
- Jag har diskat.
Det är liksom sånt som händer i mitt liv! 
Fast i och för sig så sov Linda hos mig förra helgen och jag sov hos henne i helgen, vilket har varit två sjukt bra helger! Nu till helgen så ska jag och Oliver till Lycksele på 50-års kalas, ingen mindre än min käre fader Anders som fyller hela 50 år! Det blir på fredag, och på lördag/söndag ska jag kanske in till Umeå och hjälpa Linda lite som har fått en lägenhet i stan! Grattis till henne, hurrahurra!

Annars så är ju detta ett väldigt tråkigt inlägg och jag har funderat på att börja göra lite mer videoinlägg. Vilket jag kommer bli mobbat för av mina vänner, men vad gör man inte för sina bloggläsare.... Hahah :D Känner att Linda kommer vara den som kommer skratta åt mig mest, då hon är typ den enda jag vet som läser min blogg. Och Alex ibland kanske????? Och Oliver. Och kanske Emma imellanåt. Anton kanske.

Haha, ja ni ser ju hur sjukt intressanta blogginlägg jag skriver! Till våren/sommarn kommer det nog bli lite roligare att läsa min blogg.. Förhoppningsvis.
BTW! Jag har sökt sommarjobb på badparken, har varit duktig och skickat in CV och personligt brev och allt. Känner mig nästan lite vuxen än fast det bara är ett sommarjobb. Tror dock inte att jag kommer få jobbet då jag inte har någon erfarenhet av att vara badvakt what so ever... Jag kan simma, that's it liksom. Men jag kan ju faktiskt hjärt-lungräddning också, kan ju vara ett plus, haha. ;D

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja usch! Den där Alex låter som ett riktigt svin! Slå honom.

Ta han, ta han, ta haaaaaaan.

2012-03-27 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin