Zzzzz...

DATUM 2012-03-21 - TID 07:09:55

Igår när oliver såg på hockeyn mellan Modo och saik så la jag mig och sov. Jag gick typ och la mig halv åtta, åtta nångång! ;o min väckarklocka ringer alltid kl 06:00 om jag sover hos oliver, så imorse när klockan ringde klockan och jag stängde av den. Fast oliver var så himla mysig imorse så jag somnade om igen, sen vaknade jag upp och då var klockan 06:40..... Bussen till stan går 07:45 och det tar ju tid att gå till bussen också. Hade det inte varit så att vi skulle med skolan till övik och bada idag hade jag somnat om. Men jag st nog aldrig varit så snabb på att klä på mig och springa till bussen! Yay me!
Men jag ser ut som att jag har varit vaken hela natten och supit eller nåt.. .__.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin