Åh, vilken härlig da'

DATUM 2012-05-31 - TID 16:39:06



Sen i tisdags har jag insett en massa saker och klarat ut saker i huvudet. Nu ska jag göra som både Linda och mamma har sagt; sätta näsan i vädret och visa att jag är bäst och inte behöver ta all skit jag fått ta på senaste halvåret. Jag orkar fan inte med att gå runt och vänta, hata, älska eller försöka. Så nu ska jag ge fan i allt negativt, blicka framåt och bara leva livet! Jag menar, det är ju fan snart sommarlov, jag fyller 18 år väldigt snart och snart blir det utlandsresa med Linda! Vad kan gå mer fel än vad det redan gjort? Skit i allt som har hänt, fuck that shit! Det är nu mitt nya liv och min nya resa börjar, och det känns så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

thats the spirit old friend! Saknar dig :3

2012-05-31 @ 19:22:06
URL: http://iulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin